söndag 20 februari 2011

Till Glasögonen.....



5 kommentarer:

  1. Men oj, gör du dessa söta små mööss????
    Va fint glasögonfodral du gjort!
    Ha en skön söndagkväll!
    Carin

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Vad fint du virkar och syr. Hjärtan är roligt att köpa. Har massor här hemma i olika matrial. Glasögonfodralet var jätte fint.

    Ha en fin dag!
    Kram Elin

    SvaraRadera
  3. Tack för att du tittade in och ville vara med i min give away. Ha nu en fin start på den nya veckan!
    Kram Pia

    SvaraRadera
  4. Hej Uttan! Nu blir jag helt överlycklig....en kommentar ifrån dig och min dag är räddad, det var alldeles för länge sedan! Självklart är det mitt fel, min blogg är ju inte sig riktigt lik längre! (ler) Fast så kan det bli i livet!
    Tänk att det sklle behövas ett par stickade kalsonger för att locka fram dig, nu vill jag inte tappa bort dig i cyberrymden något mer.......hm....känner inte riktigt igen mig är jag på fel blogg.....hepp...är visst på en hantverksblogg...fint så...då kan ju dina vänner här få lite julklappstips ifrån mig och min blogg!
    Ha en riktigt fin Söndag!
    Stor kram ifrån Oumberlige Peter!

    SvaraRadera
  5. Herlig ögonfröjd du gjort till glasögonen, synd jag måste använda mina jämt annars hade jag norpat den ideen för eget bruk...

    SvaraRadera